برهانی :مجتبى فوق دکتراى پاس گل دادن دارد!
تاريخ : دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, | 14:58 | نویسنده : babak

 مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران بشدت از اظهارات مدیرعامل شاهین بوشهر در انتقاد به تغییر محل برگزارى فینال جام حذفى از شیراز به اهواز انتقاد مى کند و مى گوید نمى داند چرا او از اینکه قرار است فینال در یک زمین خوب برگزار شود ناراحت است.
گفت وگو با آرش برهانى را در ادامه مى خوانید:
• درباره تساوى مقابل راه آهن صحبت کن. بازى چطور بود؟
- خیلى ها مى گویند ما استقلالى ها خسته بودیم و انگیزه نداشتیم و راه آهن را دست کم گرفتیم اما اصلا اینطور نبود. گلى که ما در دقیقه ۳ خوردیم باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم. ما با انگیزه زیاد و به قصد کسب ۳ امتیاز وارد زمین شده بودیم اما وقتى در دقیقه ۳ به صورت اتفاقى گل خوردیم شیرازه تیممان از هم پاشید. تا آمدیم به خودمان بیاییم و گل خورده را جبران کنیم یک گل دیگر هم خوردیم و همین باعث شد هر چه رشته بودیم پنبه شود. با این حال با دوندگى زیاد ۲ گل خورده را جبران کردیم و بازى خوبى انجام دادیم.
مى توانستیم گل سوم را هم بزنیم اما بدشانس بودیم و این باعث شد بازى را نبریم.
• فکر مى کردى راه آهن آنقدر خوب بازى کند؟
- راستش را بگویم نه. اصلا انتظار نداشتم تیم راه آهن به آن خوبى فوتبال بازى کند. آنها ما را سورپرایز کردند و واقعا باید بگویم جایگاه راه آهن اینجاى جدول نیست. فوتبالى که راه آهن بازى کرد را من از تیمهاى صدرنشین جدول هم ندیده بودم.
• نکته خوب بازى با راه آهن این بود که استقلال بعد از خوردن ۲ گل توانست به بازى برگردد و مساوى کند. در این باره چه صحبتى دارى؟
- من هم همین را مى گویم. اگر
بچه ها خسته بودند و انگیزه نداشتند چطور ۲ گل را جبران کردند؟ درستاست که خیلى بهتر بود که بازى را مى بردیم اما همین که توانستیم گلهاى خورده را جبران کنیم نشان مى دهد تیم خوبى هستیم و
بچه ها از جان و دل تلاش مى کنند.
• درباره پاس گلى که به ساموئل دادى صحبت کن. واقعا
مى خواستى به او پاس بدهى یا توپ شانسى به او رسید؟
- وقتى صاحب توپ شدم صداى ساموئل را شنیدم که مى گفت آرش، آرش. اول دیدم بازیکن راه آهن پشت سرم است و توپ به او مى رسد. وقتى توپ را پاس دادم فکر مى کردم به بازیکن راه آهن مى رسد اما دیدم جلوى پاى ساموئل افتاد و خیلى خوشحال شدم.
• چرا در بازى با راه آهن نتوانستى مثل دیدارهاى قبلى براى خودت موقعیت بسازى؟
- در این بازى فشردگى خط دفاع
راه آهن خیلى زیاد بود. بعد از اینکه ۲ گل خوردیم هم خیلى دستپاچه عمل کردیم و همین باعث شد هیچ موقعیتى به من نرسد. من دوندگى لازم براى اینکه در موقعیت قرار بگیرم را داشتم اما هیچ پاس سالمى به من نرسید.
• حتما غیبت مجتبى جبارى در این موضوع خیلى تاثیرگذار است؟
- بله، متاسفانه از شانس بد من جبارى وقتى مصدوم شد که خیلى آماده بودم. بهتر است بگویم با مصدومیت مجتبى مهاجمان استقلال یتیم شدند! امیدوارم کسى از این حرفهاى من ناراحت نشود زیرا واقعیت را مى گویم. اینکه بودن مجتبى مهاجمان استقلال زیاد در موقعیت گل قرار نمى گیرند قابل کتمان نیست. جبارى فوق دکتراى پاس گل دادن دارد و وقتى او در زمین حضور دارد بار تهاجمى تیم بالا مى رود. جبارى چند ثانیه زودتر از بقیه اتفاقات درون زمین را مى بیند و حضورش براى مهاجمان نعمت است. اگر در این روزهایى که من هم خیلى شرایط خوبى دارم او بازى مى کرد خیلى به نفع استقلال مى شد.
• فدراسیون هم که با برگزارى فینال جام حذفى در اهواز مخالفت کرد. در این باره چه صحبتى دارى؟
- واقعا برگزارى این فینال مسخره بازى شده است. مدیرعامل شاهین از اینکه قرار است بازى در یک زمین خوب برگزار شود ناراحت است و علیه استقلال مصاحبه مى کند.
اگر بهانه شان این است که استقلال در اهواز طرفداران زیادى دارد ما در همه جاى ایران هوادار زیادى داریم. متاسفانه در باشگاه شاهین چیزى سر جاى خودش نیست و مدیرعامل این تیم به جاى اینکه از برگزارى بازى در یک زمین خوب خوشحال باشد ناراحت است.
• شاید مخالفتشان براى این است که هواداران بوشهرى راحت تر به شیراز مى روند؟
- این دیگر چه توجیه مسخره اى است؟ مگر هواداران مى خواهند براى شاهین گل بزنند؟ در ضمن این هوادارانى که من مى شناسم به خاطر شاهین تا آن سر دنیا هم مى روند. اگر فینال جام حذفى که در همه کشورهاى آسیایى پخش مستقیم مى شود در شیراز برگزار شود آبروى فوتبال ایران مى رود. آن وقت مى گویند چرا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان کم مى شود. وقتى همه ببینند نمى توانیم ۲ تا پاس به یکدیگر بدهیم آبرویمان مى رود.
• با تمام این شرایط فینال را براى استقلال چطور پیش بینى
مى کنى؟
- تمام این حرف و حدیثها انگیزه ما را براى قهرمانى و برد بیشتر کرده است. حالا که اینطور شده در زمین خاکى هم با شاهین بازى مى کنیم و بازى را مى بریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین